pejmurde :  
tamam sen daha guzelsın gıdıp onu keselım :)

(Bu moralle sen sıctın mavısı degıl
parlament mavısı gorursun )

Shirin :  
of Allah'ım Sana geliyorum!hatunun güzelliğine bişi demedim ki bennn.daha iyi çalışmalıydıı en önemli günlerden biri neticede ama.ama Siz erkeklerrr anlamak istediğinizi anlayın.ben o kızı çok kıskandımmmmmm pehh..söylediğinle de şımarayım hemen dur

pejmurde :  
tamam sen sımara dur bakalım
ıyıce sımar kı sıctın mavısı gorme

pejmurde :  
bı de bence de kıskanmalısın o kızı

Shirin :  
şuan bizimkiler çıktıııııı..hatunn geliyorrrrrr çıkarıyorrrrrr kostümüüüü...izleee gözün gönlün açılsın ;))

Shirin :  
ahan da bak bu sefer çok güzel çıkardı kaskıııııı..sorunsuzzz..
yaralanmış kızcağız kostümden.bak güzel yapınca savunmaya başladım ;P

Shirin :  
www.dailymotion.com/video/xdfmgc_aseton-eurovizyona-gitmeyen-parca_music hahaha

<<
[hepsini okudum]