enginar ve diğer sevilmeyen olarak nitelendirmiş bulunduğun sebzelerimiz zaten güzeldir odun...
cumba :
gizli gizli sabah programlarınımı izliyosun sen... sebze kılıklı...:)
angelicc :
Hahaha! Yediğin bir tane enginar sana bunca yazdırdığına göre bütün tencereyi sen yesen kitap bile yazarsın sanki :)) Ama tabii enginar deyip geçmeyelim!. Yiyelim yedirelim!. :)
lezzetli evladım o enginar ve diğer sebzeler evet :)
annene ve ona yakıştırdığın eylemlere bayıldım.
tek öğünde birkaç tane aralarda değişiklik yapma fırsatın olur bence :)
dylan :
kılçıksız enginar favori yemeğim olabilir, o kadar lezzetli.. tabi konu sigara olunca ben yemiyim, tüm enginarları sen ye inş..
:))
cumba :
o zaman size su parcayı armagan etmek istiyorum arkadaşlar...:))