konsantre :  
enginar ve diğer sevilmeyen olarak nitelendirmiş bulunduğun sebzelerimiz zaten güzeldir odun...

cumba :  
gizli gizli sabah programlarınımı izliyosun sen... sebze kılıklı...:)

angelicc :  
Hahaha! Yediğin bir tane enginar sana bunca yazdırdığına göre bütün tencereyi sen yesen kitap bile yazarsın sanki :)) Ama tabii enginar deyip geçmeyelim!. Yiyelim yedirelim!. :)

arjen :  
yaşasın sebze kardeşliği, yaşasın filler, kahrolsun kaplanlar sayın cumba... yiyin yedirin:)))

sayrı :  
lezzetli evladım o enginar ve diğer sebzeler evet :)
annene ve ona yakıştırdığın eylemlere bayıldım.
tek öğünde birkaç tane aralarda değişiklik yapma fırsatın olur bence :)

dylan :  
kılçıksız enginar favori yemeğim olabilir, o kadar lezzetli.. tabi konu sigara olunca ben yemiyim, tüm enginarları sen ye inş..
:))

cumba :  
o zaman size su parcayı armagan etmek istiyorum arkadaşlar...:))

fizy.com/q/candan+er%C3%A7etin#s/1ai9fn

berre :  
en enginar benim (L)

[hepsini okudum]