senin halin benden daha vahimmiş ;) ben çalıştım en azından da..sınav yerin iimiş..
acoustic_pain :
ben de çalışıyorum ne yani :P ben de oradayım deme simdi:D
Shirin :
yok benimki şişli de;)
acoustic_pain :
tüh ayrı düştük :P
Shirin :
hahahaa bırak buna üzülmeyi ;) dersine dööönn..ben bıraktım.. beynnimi daha fazla sulandırmıyım..
acoustic_pain :
ya anneanneme kalmaya geldim sınav yerinden dolayı. birileri askere gidiyor sokaklar dar binalar yüksek sanki odada yapılıyor eğlence. konsantre olmam bu saatlerde zaten zor oluyorken....sabaha karşı uykusuzken çok iyi basar bnm kafam 8 saat var :D