Shirin :  
senin halin benden daha vahimmiş ;) ben çalıştım en azından da..sınav yerin iimiş..

acoustic_pain :  
ben de çalışıyorum ne yani :P ben de oradayım deme simdi:D

Shirin :  
yok benimki şişli de;)

acoustic_pain :  
tüh ayrı düştük :P

Shirin :  
hahahaa bırak buna üzülmeyi ;) dersine dööönn..ben bıraktım.. beynnimi daha fazla sulandırmıyım..

acoustic_pain :  
ya anneanneme kalmaya geldim sınav yerinden dolayı. birileri askere gidiyor sokaklar dar binalar yüksek sanki odada yapılıyor eğlence. konsantre olmam bu saatlerde zaten zor oluyorken....sabaha karşı uykusuzken çok iyi basar bnm kafam 8 saat var :D

sporkgirl06 :  
Puhaha! Oooohhh canima degsin... Kebap kokusu mustahak sana:D Hahaha:)

acoustic_pain :  
çok mutlu olmussun yahu :D demek o anki yüz ifademi görsen neler olcak :D

sporkgirl06 :  
O hayal kirikligi gorulmeye degerdi tabi:D
Neyse bir daha ki sefere demicem cunku bu kadar abazanligin sonu nasil biter emin degilim:D

acoustic_pain :  
dısa vurumlarım belli olmaz merak etcek bişey yok :D

sporkgirl06 :  
Aman olmasin zaten:D
Bir de polismis, hapismis, kefaletmis, tahliyeymis ugrastirma beni:)

acoustic_pain :  
derde dussem yardıma kosacaksın yani :D

sporkgirl06 :  
E herhalde:)

Sonra abazanligin yuzunden basina getirdiklerin icin soylenirken, seni beni dilimden kim kurtarcak onu dusun sen:D

[hepsini okudum]