murattstein :
geçmiş olsun. Hastasın zaten fırsat bu fırsat içme sigara;)
glorysp :
geçmiş olsun veritacım ya.:(
potburi :
çok geçmiş olsun canım... işyerinde bence de araya erkek serpiştirmeniz lazım... Erkekler takım çalışmasına çok daha yatkınlar...
verita :
erkek eleman almıyolar işe nedense bynlar daha başarılı diye düşünülüyor sanırım:)
[
hepsini okudum
]