murattstein :  
geçmiş olsun. Hastasın zaten fırsat bu fırsat içme sigara;)

glorysp :  
geçmiş olsun veritacım ya.:(

potburi :  
çok geçmiş olsun canım... işyerinde bence de araya erkek serpiştirmeniz lazım... Erkekler takım çalışmasına çok daha yatkınlar...

verita :  
erkek eleman almıyolar işe nedense bynlar daha başarılı diye düşünülüyor sanırım:)

[hepsini okudum]