acoustic_pain :
kandırmak senin işin değil mi woltis abi :D :P
wolkaan :
dostum bu sıradan birisi degilki kandırıyım :)
acoustic_pain :
ipek böceği, woltisin sesini dinle asla pisman olmassın diyorum o zaman :P olursan da karısmam :P :D
wolkaan :
ahaha:D
sendemi sınava giriyosun len yarın :D
acoustic_pain :
aynen ya... ama baskası sınava grecekmiş gibi rahat davranmaktan da alamıyorum kendimi su saatlerde :D
wolkaan :
o dedigin bendede var hacı ya zerre umrumda degil :D
acoustic_pain :
abi burda düğün var telefon etsek konusamayız yani o derece. umrumda olsa da diilmis gibi davranmak daha cool :D
wolkaan :
ahaha ne geldiyse basımıza bu coolluktan gelmedimi adam ya:D
acoustic_pain :
cool geldim cool giderim :P ama bu sefer çalışmaya :P sana iyi geceler bu gece uyu bari :P
wolkaan :
uyuycamda yarın uyanamam diye tırsıyorum abi ya:D
futile :
uyumalısın "tahsin"!
wolkaan :
uyuyalım madem :D
ayşegülbebek :
çalmıo bu link :P
wolkaan :
çalıyoda eger yakup kapalıysa ondan calmamazlık ediyodur dogumdaş :D
acoustic_pain :
woltis nası gecti nası gecti? :D
wolkaan :
fenaydı kardeş ya efsane gibiydim :D senin ? :D
acoustic_pain :
bende efsane gbydim :P uykusuzlukta sınır tanımıyorum :D
wolkaan :
olum 55 saat uykusuzluk rekorum var kır yemek ısmarlıcam :D
acoustic_pain :
tamam kabul :D
[
hepsini okudum
]