acoustic_pain :  
kandırmak senin işin değil mi woltis abi :D :P

wolkaan :  
dostum bu sıradan birisi degilki kandırıyım :)

acoustic_pain :  
ipek böceği, woltisin sesini dinle asla pisman olmassın diyorum o zaman :P olursan da karısmam :P :D

wolkaan :  
ahaha:D
sendemi sınava giriyosun len yarın :D

acoustic_pain :  
aynen ya... ama baskası sınava grecekmiş gibi rahat davranmaktan da alamıyorum kendimi su saatlerde :D

wolkaan :  
o dedigin bendede var hacı ya zerre umrumda degil :D

acoustic_pain :  
abi burda düğün var telefon etsek konusamayız yani o derece. umrumda olsa da diilmis gibi davranmak daha cool :D

wolkaan :  
ahaha ne geldiyse basımıza bu coolluktan gelmedimi adam ya:D

acoustic_pain :  
cool geldim cool giderim :P ama bu sefer çalışmaya :P sana iyi geceler bu gece uyu bari :P

wolkaan :  
uyuycamda yarın uyanamam diye tırsıyorum abi ya:D

futile :  
uyumalısın "tahsin"!

wolkaan :  
uyuyalım madem :D

ayşegülbebek :  
çalmıo bu link :P

wolkaan :  
çalıyoda eger yakup kapalıysa ondan calmamazlık ediyodur dogumdaş :D

acoustic_pain :  
woltis nası gecti nası gecti? :D

wolkaan :  
fenaydı kardeş ya efsane gibiydim :D senin ? :D

acoustic_pain :  
bende efsane gbydim :P uykusuzlukta sınır tanımıyorum :D

wolkaan :  
olum 55 saat uykusuzluk rekorum var kır yemek ısmarlıcam :D

acoustic_pain :  
tamam kabul :D

[hepsini okudum]