wanda :  
çiğ yımırta diyorum:P

futile :  
sucuklu omlet diyorum

finale :  
2 adet kabuk tarçın bir bardak suda kaynatılır ve ılıkken içilir. Kesin çözüm :D

futile :  
bi de onu deniyim, belki rahatlatır yaw :(

finale :  
Kardeşimin sesi sıfırdı geri geldi 3-4 bardaktan sonra :D

[hepsini okudum]