wanda :
çiğ yımırta diyorum:P
futile :
sucuklu omlet diyorum
finale :
2 adet kabuk tarçın bir bardak suda kaynatılır ve ılıkken içilir. Kesin çözüm :D
futile :
bi de onu deniyim, belki rahatlatır yaw :(
finale :
Kardeşimin sesi sıfırdı geri geldi 3-4 bardaktan sonra :D
[
hepsini okudum
]