futile :
murtezaaaaaaaaaa !
morlanet :
Murteza mı?
ne arar Lan bazarda?
En yüksek bina nerde bayan?
sporkgirl06 :
Uzucu ama cok eglendim ben bu gunceyi okurken:D
brrn :
güncene gülerken sanada bu sarkıyı hedaaye ediyorum lanetcim hayrını gör :)
fizy.com/s/1g4a4w#s/1ajakc
Gigi :
len böyle diye diye.. bi gün ''evlendim ben..'' güncesi yazacaksın.. :)) biz de okuyacağız.. hahah...
finale :
resmini çizmişler:
rlv.zcache.com/married_to_computer_poster-p228794901469968140tdcp_400.jpg
morlanet :
en az beş senem var gigicim. 30'unda sonra da evlenmem sanırım (:
brrn: düğün şarkısı güzel buldun
finale: auhauah harika bi resim. ama benim bilgisayar daha güzel. esmer güzeli.
spork... o kadar da üzücü değil eğlenceli bi durum
sporkgirl06 :
Ehh evlilikte de o onemlidir zaten:) Sen egleniyorsan, baskasi ne demis hic onemli degil:P
morlanet :
her daim eğlenmeyi bilmekten geçer, hayat
[
hepsini okudum
]