futile :  
murtezaaaaaaaaaa !

morlanet :  
Murteza mı?
ne arar Lan bazarda?

En yüksek bina nerde bayan?

sporkgirl06 :  
Uzucu ama cok eglendim ben bu gunceyi okurken:D

brrn :  
güncene gülerken sanada bu sarkıyı hedaaye ediyorum lanetcim hayrını gör :)
fizy.com/s/1g4a4w#s/1ajakc

Gigi :  
len böyle diye diye.. bi gün ''evlendim ben..'' güncesi yazacaksın.. :)) biz de okuyacağız.. hahah...

finale :  
resmini çizmişler: rlv.zcache.com/married_to_computer_poster-p228794901469968140tdcp_400.jpg

morlanet :  
en az beş senem var gigicim. 30'unda sonra da evlenmem sanırım (:

brrn: düğün şarkısı güzel buldun

finale: auhauah harika bi resim. ama benim bilgisayar daha güzel. esmer güzeli.

spork... o kadar da üzücü değil eğlenceli bi durum

sporkgirl06 :  
Ehh evlilikte de o onemlidir zaten:) Sen egleniyorsan, baskasi ne demis hic onemli degil:P

morlanet :  
her daim eğlenmeyi bilmekten geçer, hayat

[hepsini okudum]