akarat :
geçmiş olsun :)
cumba :
ne ılk savasın, ne son savasın nılayyyy... :)))
nilay :
Tşk Ahmet...Cumba ne bitmez savaş bu ya:(((
akarat :
yaşın yaklaşıo az kaldı ayan bitecek bu savaş:) nihahahaha
[
hepsini okudum
]