akarat :  
geçmiş olsun :)

cumba :  
ne ılk savasın, ne son savasın nılayyyy... :)))

nilay :  
Tşk Ahmet...Cumba ne bitmez savaş bu ya:(((

akarat :  
yaşın yaklaşıo az kaldı ayan bitecek bu savaş:) nihahahaha

[hepsini okudum]