Shirin :  
benim hakkımda da böyle düşünen olmuş mudur?kavga çıkardığımda?ama şimdi korkuyorum.adam adımı soyadımı biliyor.ya test kağıdımı alıp,imha ederse diye?nedenini anlatıcam akşama ;P ama öyle salak malak deme ayıp ayıp ;))

acoustic_pain :  
pot mu kırdım şimdi ben :P meraklandım şimdi bak :))

Shirin :  
yarın yazıcam ;) biriktiriyorum.kağıt mağıt unutmadım da kavga çıkardım ;P

acoustic_pain :  
vay be :)) fragman izletiosun bölümü yarın seyret diyorsun :D

Shirin :  
yaa işte öyle yaparım;)) beni bekleyin anacımmm ;)) yarın sınavın yok mu senin?

acoustic_pain :  
vaaar :D kavak yelleri btsn once :D

sporkgirl06 :  
Yaprak dokumune laf eden adam, kavak yelleri seyrediyor! Bu nasil bir is azizim:)

Ikinize de gecmis olsun simdilik!

acoustic_pain :  
kavak yelleri de arabeske baglıyor bu aralar haklısın ama en azndan genc insanlar oynuyor filan alla alla :D:D

sporkgirl06 :  
:D Kivirma, beceremiyorsun:)

Cok buyuk gaf yaptin acoustic, coook:D

acoustic_pain :  
mine için izliyorum :P :D:D:D

sporkgirl06 :  
Sonuc itibariyle izliyorsun:D :)

[hepsini okudum]