benim hakkımda da böyle düşünen olmuş mudur?kavga çıkardığımda?ama şimdi korkuyorum.adam adımı soyadımı biliyor.ya test kağıdımı alıp,imha ederse diye?nedenini anlatıcam akşama ;P ama öyle salak malak deme ayıp ayıp ;))
acoustic_pain :
pot mu kırdım şimdi ben :P meraklandım şimdi bak :))
Shirin :
yarın yazıcam ;) biriktiriyorum.kağıt mağıt unutmadım da kavga çıkardım ;P
acoustic_pain :
vay be :)) fragman izletiosun bölümü yarın seyret diyorsun :D
Shirin :
yaa işte öyle yaparım;)) beni bekleyin anacımmm ;)) yarın sınavın yok mu senin?
acoustic_pain :
vaaar :D kavak yelleri btsn once :D
sporkgirl06 :
Yaprak dokumune laf eden adam, kavak yelleri seyrediyor! Bu nasil bir is azizim:)
Ikinize de gecmis olsun simdilik!
acoustic_pain :
kavak yelleri de arabeske baglıyor bu aralar haklısın ama en azndan genc insanlar oynuyor filan alla alla :D:D