davuloğul :  
vav, çok güzel olmuş. :)

wolkaan :  
sayenizde efem :)

davuloğul :  
berhudar ol evlat

wolkaan :  
burdan almanyada yaşayan teyzemgillere ve güney amerikadaki sirketimizin caycısına saygılarımı yolluyorum !

acoustic_pain :  
olm duygulandım be seni okurken ilk defa...

wolkaan :  
vallamı len :)

axilady :  
güncene bayıldım!

wolkaan :  
axileydi bile bayıldıysa dicek bişi bulamadım :)

axilady :  
geç dalganı;)))

[hepsini okudum]