davuloğul :
vav, çok güzel olmuş. :)
wolkaan :
sayenizde efem :)
davuloğul :
berhudar ol evlat
wolkaan :
burdan almanyada yaşayan teyzemgillere ve güney amerikadaki sirketimizin caycısına saygılarımı yolluyorum !
acoustic_pain :
olm duygulandım be seni okurken ilk defa...
wolkaan :
vallamı len :)
axilady :
güncene bayıldım!
wolkaan :
axileydi bile bayıldıysa dicek bişi bulamadım :)
axilady :
geç dalganı;)))
[
hepsini okudum
]