verita :  
belin bağla salla:)

kara_mel :  
o zaman bunu tatlıya bağla;):)

shakespeare :  
:)) benim etrafımda dönse dunya .......

nurich :  
...

shakespeare :  
kopacak bir ipi tutmaktır benim hayat tecrubem.

nurich :  
ya beceremezsen...

shakespeare :  
genelde beceremem

nurich :  
(:

shakespeare :  
:)

mbymi :  
ilginç bi ruh hali :) sahipleniyosun ama hiçbişey yapmıyosun ?

[hepsini okudum]