verita :
belin bağla salla:)
kara_mel :
o zaman bunu tatlıya bağla;):)
shakespeare :
:)) benim etrafımda dönse dunya .......
nurich :
...
shakespeare :
kopacak bir ipi tutmaktır benim hayat tecrubem.
nurich :
ya beceremezsen...
shakespeare :
genelde beceremem
nurich :
(:
shakespeare :
:)
mbymi :
ilginç bi ruh hali :) sahipleniyosun ama hiçbişey yapmıyosun ?
[
hepsini okudum
]