wolkaan :  
ben daha iyisini yapana kadar en iyisi budur genç :p

acoustic_pain :  
çok hevesli olma olm, ben brz kendi kuyumu kazdım dün neyse daha fazlasına burdan gerek yk, şimdilik rekor senin bukemedgn bilee opecen demsler tebrıkler mucuk :D :D :D

wolkaan :  
auhuhaa:D su sınavı bende atlatsamda turkiyedeki sınav maratonuma son noktayı koysam artık :D

acoustic_pain :  
vay vay :D

katze :  
Ulaştın ve çok mutlu ettin kendilerini :o) Seni Çok Sevdiğini sölemeyi unutmuş :o))

Şimdi sölüyor canımmm kuzuuummm seni çoookk çoookkk seviyorum :o)

[hepsini okudum]