akideşekeri :
o bir katze:)
katze :
Mikrobum seni sevmesem sitem edermiyim ki :o)) Ulan sen benim canımsın yahuu :o))
O bir katze :o)) O bir kedii :o) akide şekerim seni de seviyorum kuzuumm :o)
kesmeşeker :
o bitane:))
katze :
kesmem şekerimmm :o))
o bir küçük katzeee :o))
benim minik kuzum.. Özlediğim :o) Oda bitanee :o*
kesmeşeker :
bu sıfata bayılıyorum,küçük katzeyim ben:*
katze :
bende küçük katzeye bayılıyorum yavru kuşum :o))
[
hepsini okudum
]