akideşekeri :  
o bir katze:)

katze :  
Mikrobum seni sevmesem sitem edermiyim ki :o)) Ulan sen benim canımsın yahuu :o))

O bir katze :o)) O bir kedii :o) akide şekerim seni de seviyorum kuzuumm :o)

kesmeşeker :  
o bitane:))

katze :  
kesmem şekerimmm :o))
o bir küçük katzeee :o))
benim minik kuzum.. Özlediğim :o) Oda bitanee :o*

kesmeşeker :  
bu sıfata bayılıyorum,küçük katzeyim ben:*

katze :  
bende küçük katzeye bayılıyorum yavru kuşum :o))

[hepsini okudum]