wolkaan :
vay gezenti vay!
pine :
ayıp ayıp, sonra bi de izmire gel diyorsunuz,hıh...
Diesel :
git git doktora ihmal etme.
futile :
bol ikilemeleri yorumlar :)
wolkaan > kendine gelebildin mi sen?
pine > izmir'e gel seni de gezdirelim işte ne güzel
diesel > gideyim bence de :(
wolkaan :
galatasaray hamamında hayat buldum bugün simdi gene ofisteyim aman sabahlar olmasın diyerek calısıyorum! :D
futile :
dün gece hamamın önünden geçerken kulaklarını çınlattık :)
wolkaan :
:)
insanlıktan cıkmısım o göbektasında anladım bunu :)
[
hepsini okudum
]