wolkaan :  
vay gezenti vay!

pine :  
ayıp ayıp, sonra bi de izmire gel diyorsunuz,hıh...

Diesel :  
git git doktora ihmal etme.

futile :  
bol ikilemeleri yorumlar :)

wolkaan > kendine gelebildin mi sen?
pine > izmir'e gel seni de gezdirelim işte ne güzel
diesel > gideyim bence de :(

wolkaan :  
galatasaray hamamında hayat buldum bugün simdi gene ofisteyim aman sabahlar olmasın diyerek calısıyorum! :D

futile :  
dün gece hamamın önünden geçerken kulaklarını çınlattık :)

wolkaan :  
:)
insanlıktan cıkmısım o göbektasında anladım bunu :)

[hepsini okudum]