lametadellamela :
dur dur uzun zamandır ki ruh halimden dolayı takip edemiyorum, askeremi gidiyosun?
FaLLDoWn :
he ya ağustosta gidiyorum
lametadellamela :
ama ama ama:(
nereye bellimi?
FaLLDoWn :
yok 10 ağustos gibi belli olur sanırım
lametadellamela :
ufff ankaraya düşsen keşke, ziyaretine gelirim (:
FaLLDoWn :
keşkeeee
jokers :
hayırlı teskereler :) geçen sene bende aynı şeylerı yazıyodum
FaLLDoWn :
sağolasın :)
[
hepsini okudum
]