lametadellamela :  
dur dur uzun zamandır ki ruh halimden dolayı takip edemiyorum, askeremi gidiyosun?

FaLLDoWn :  
he ya ağustosta gidiyorum

lametadellamela :  
ama ama ama:(
nereye bellimi?

FaLLDoWn :  
yok 10 ağustos gibi belli olur sanırım

lametadellamela :  
ufff ankaraya düşsen keşke, ziyaretine gelirim (:

FaLLDoWn :  
keşkeeee

jokers :  
hayırlı teskereler :) geçen sene bende aynı şeylerı yazıyodum

FaLLDoWn :  
sağolasın :)

[hepsini okudum]