wolkaan :
vaay sen buralara yazarmıydın :p
gıdgıdıdacı :
ah ah düştük işte yine buralara :P
final haftası benim ders çalışmam gerekiyor ya işte ben de böyle vakit öldürüyorum! :D
wolkaan :
allah seni basımızdan eksik etmesin ya ne diyosun sen:p
kolay gelsin canım ben atlattım o zaman zarfını mutluyum huzurluyum darısı basına:p
gıdgıdıdacı :
vay bu kadar özlendiğimi bilmiyordum bilsem önceden yazardım :P :D
ah yaa benim daha yeni başlıyor finallerim, 1-10haziran arası 8 tane!! hepsi birbirinden zor :(
wolkaan :
allah zihin acıklıgı versin canım. eline beline zihnine kuvvet yaparsın sen aslansın kaplansın :p :D
gaz song :p
gıdgıdıdacı :
hehe :) ver coşkuyu ver coşkuyuu :P :P
bakalım finaller mi beni bitircek ben mi onları bitiricem :D
[
hepsini okudum
]