wolkaan :  
vaay sen buralara yazarmıydın :p

gıdgıdıdacı :  
ah ah düştük işte yine buralara :P
final haftası benim ders çalışmam gerekiyor ya işte ben de böyle vakit öldürüyorum! :D

wolkaan :  
allah seni basımızdan eksik etmesin ya ne diyosun sen:p

kolay gelsin canım ben atlattım o zaman zarfını mutluyum huzurluyum darısı basına:p

gıdgıdıdacı :  
vay bu kadar özlendiğimi bilmiyordum bilsem önceden yazardım :P :D

ah yaa benim daha yeni başlıyor finallerim, 1-10haziran arası 8 tane!! hepsi birbirinden zor :(

wolkaan :  
allah zihin acıklıgı versin canım. eline beline zihnine kuvvet yaparsın sen aslansın kaplansın :p :D

gaz song :p

gıdgıdıdacı :  
hehe :) ver coşkuyu ver coşkuyuu :P :P

bakalım finaller mi beni bitircek ben mi onları bitiricem :D

[hepsini okudum]