sonrada ben uyumuyorum diyor. 30 kere seslenip, 10 kere dürdükledikten sonra uyandı (: Allahtan uyumuyor. Battaniyeleri kurtarmanın vermiş olduğu mutlulukla uyuyabilirim diyecem ama uykum kaçtı. Pufffh!
davuloğul :
burda da patlasa da serinlesek azıcık.
morlanet :
kış kışlim diyecem bulutları ama yağmurumu paylaşmak istemiyorum (:
davuloğul :
çok kral yorum oldu bu. aldım ağzımın payını, ben olsam ben de paylaşmam.
morlanet :
ama istersen bi kaba biriktirip sabah başındana aşağa boca edebilirim (:
davuloğul :
yanında serin hava, yağmur sesi, toprak kookusu da getiriceksen olur.
morlanet :
yağmur sesini hayal edersen, anlaştık.
davuloğul :
ağzınla yap fış fış diye hem uyuyup aynı anda hayal edemem ya!
morlanet :
bu "fış fış" lar kendini doğada değilde tuvalette hissedirmez di mi? (:
davuloğul :
yok en son yazdığım güncedeki yorumlara bakarsan anlarsın. önceden haber verirsen bez bağlarım. güvenli sürüş hesabı. :)