morlanet :  
sonrada ben uyumuyorum diyor. 30 kere seslenip, 10 kere dürdükledikten sonra uyandı (: Allahtan uyumuyor. Battaniyeleri kurtarmanın vermiş olduğu mutlulukla uyuyabilirim diyecem ama uykum kaçtı. Pufffh!

davuloğul :  
burda da patlasa da serinlesek azıcık.

morlanet :  
kış kışlim diyecem bulutları ama yağmurumu paylaşmak istemiyorum (:

davuloğul :  
çok kral yorum oldu bu. aldım ağzımın payını, ben olsam ben de paylaşmam.

morlanet :  
ama istersen bi kaba biriktirip sabah başındana aşağa boca edebilirim (:

davuloğul :  
yanında serin hava, yağmur sesi, toprak kookusu da getiriceksen olur.

morlanet :  
yağmur sesini hayal edersen, anlaştık.

davuloğul :  
ağzınla yap fış fış diye hem uyuyup aynı anda hayal edemem ya!

morlanet :  
bu "fış fış" lar kendini doğada değilde tuvalette hissedirmez di mi? (:

davuloğul :  
yok en son yazdığım güncedeki yorumlara bakarsan anlarsın. önceden haber verirsen bez bağlarım. güvenli sürüş hesabı. :)

morlanet :  
en iyisi biz bu işi doğa anaya bırakalım (:

[hepsini okudum]