nurich :
:))))) yirim ben seni kasım kasım kasım kasım kasım gelllllllll... siral borçlarımı ödemesem mi hahahah
kesmeşeker :
bende anlayabilseydim keşkeeeeeeeeee
nurich :
kasımda sende dair herkesin kurtulmasını bekliyoruz kesme şeker, siral sana detayları anlatır. Sırrı herkesle paylaşmayalım ;)
kesmeşeker :
piki:)amin hadi bakalım:))
olmaz_olamaz :
ödemesende olur kuzucum:)) sonra nasısa bulamazlar seni:P
şekerimmmmmmmm anlatırım ben sanaaa
[
hepsini okudum
]