nurich :  
:))))) yirim ben seni kasım kasım kasım kasım kasım gelllllllll... siral borçlarımı ödemesem mi hahahah

kesmeşeker :  
bende anlayabilseydim keşkeeeeeeeeee

nurich :  
kasımda sende dair herkesin kurtulmasını bekliyoruz kesme şeker, siral sana detayları anlatır. Sırrı herkesle paylaşmayalım ;)

kesmeşeker :  
piki:)amin hadi bakalım:))

olmaz_olamaz :  
ödemesende olur kuzucum:)) sonra nasısa bulamazlar seni:P

şekerimmmmmmmm anlatırım ben sanaaa

[hepsini okudum]