brigitte_jones :
kaçak çayin olayi nedir ki? nesi kaçak yani?
vengance :
Eskiden yasakmış :)
brigitte_jones :
yabanci marka cay mi acaba?
artik yasak degil mi?
vengance :
Seylan çaylar, ithal olan çaylar. artık yasak değil ama ismi yasak dönemden kalmış.
brigitte_jones :
ha O.K 80lerde yasaklanmistir kesin. yabanci sigaralar gibi
vengance :
heh işte aynen o dönem.
bi de ben hayal meyal hatırlıyorum. Çernobil faciyası olduğunda yerli çaylarda radyasyon var diye içirmiyolardı. küçükken çok korkuyodum çay içmekten.
Ama şimdi maşşallah demlik demlik götürüyorum :))))
[
hepsini okudum
]