brigitte_jones :  
kaçak çayin olayi nedir ki? nesi kaçak yani?

vengance :  
Eskiden yasakmış :)

brigitte_jones :  
yabanci marka cay mi acaba?
artik yasak degil mi?

vengance :  
Seylan çaylar, ithal olan çaylar. artık yasak değil ama ismi yasak dönemden kalmış.

brigitte_jones :  
ha O.K 80lerde yasaklanmistir kesin. yabanci sigaralar gibi

vengance :  
heh işte aynen o dönem.

bi de ben hayal meyal hatırlıyorum. Çernobil faciyası olduğunda yerli çaylarda radyasyon var diye içirmiyolardı. küçükken çok korkuyodum çay içmekten.

Ama şimdi maşşallah demlik demlik götürüyorum :))))

[hepsini okudum]