nurich :
bir elin verdiğini diğer el görmemeli
lametadellamela :
evet, tam tabiri budur!
elchivo :
katılıyorum...iyi olmak bir özellik değildir ki...
lametadellamela :
Teşekkür ederim. Özledim,bilesin...
petitbeurre :
Ne kadar avanta, o kadar yardım. Altında dönenleri bilmiyoruz. Umut tacirliği işte.
elchivo :
:D kayıplardasın????
[
hepsini okudum
]