nurich :  
bir elin verdiğini diğer el görmemeli

lametadellamela :  
evet, tam tabiri budur!

elchivo :  
katılıyorum...iyi olmak bir özellik değildir ki...

lametadellamela :  
Teşekkür ederim. Özledim,bilesin...

petitbeurre :  
Ne kadar avanta, o kadar yardım. Altında dönenleri bilmiyoruz. Umut tacirliği işte.

elchivo :  
:D kayıplardasın????

[hepsini okudum]