murattstein
:
Evet evet 19 Mayıs Gençlik ve ...
tesbihbocegiM
:
o'nu görmek istiyorum. şu ill...
persephonee
:
Fenerbahce'nin timsah yuruyusu...
addict_heroin
:
hava çok sıcak. birazdan artık...
futile
:
dün önüme çıkan her minik çocu...
wolkaan
:
bende yapcam banane banane ...
vengance
:
Bu dünyadan bir Ronnie James D...
saprophagist
:
... ve dio da yerini aldı sonu...
Shirin
:
Veee artık benim bir evim var....
somebodyelse
:
amanın napmışım ben ya, burayı...
<< 10