metalmimita21
:
ev olarak dagıldık günce.. An...
Geveze
:
Evet, doğru. Biz ne kadar iyi ...
verita
:
klimadan dolayı üst solunum yo...
kiki
:
hello. hani boyle aptal aptan...
Glycerine
:
bayrağa, marşa, atatürke saygı...
GreeN_EyeS
:
bütük kızlar toplandıkkkk:):):...
acoustic_pain
:
yarın sınava gireceğim yere aş...
pine
:
Yine kör karanlık uçurumlarday...
cumba
:
Mari enginar yapmış öğlen yeme...
tahitian
:
o gerizekalı salak pantolonumu...
<< 10