hahaha çok güldüm ya :) dayı mı oldun amca mı sorsaydın çocuğun babasına
wolkaan :
süt babasıyım :p
nurich :
hahhahah :)))) tebriklerr
piove :
Hayırlı olsuuunnn:D
zülfikar :
ya sen hergün gerçekten nerde olay var , çekiorsun kendine .. ve eminim bunun için özel çaba da sarfetmiyorsundur ... (:
Rebellious :
sen bugün aldığın bonus dualarla cennetin vip kapısından rahatça geçersin artık.
zülfikar :
haha , iyiymiş bu .. :D
wolkaan :
@piove dalga gecme kolum hala acıyo:D
@zülfikar ben paratoner gibiyim artık hiç şaşırmıyorum aksine basıma bişi gelmeyince korkuyorum:D
@rebelious yok ya ben diyorumki hazır sevabı aldık biraz gunahla dengeliyelim :p
gıdgıdıdacı :
hey süpermen!
bi ara boş vaktin olursa buralara da uğrayıver :P :)
wolkaan :
ahaha tabiki canım ugramaz olurmuyum:p
murattstein :
Çocuğun adına ne koydular acaba?:)
Aklıma kemal sunalın bekçi rolünde olduğu film geldi;
Kemal Sunal gaz kuyruğundadr ve kadının doğurmasına yardımcı olur,kadının kocası şaban abi sağolasın cocuga ismi sen koy der
Şaban abi çocugun
murattstein :
Şaban isimler türetir;
-Tüpcan, Tüper... olmadıı... Tüpgaz, Tüperman, Hilmitüp... yok olmadıı... birden gözleri parlar:
-buldum, İsmail Hakkı olsun..
wolkaan :
hakikaten ya insan bi ismimi sorar dimi cocuguna vermek için bak şimdi aklıma getirdin :p
murattstein :
tabi abi ya:D
hızır volkan koysunlar adına:D
wolkaan :
hızır neki abi jet volkan olsun oldu olcak jet fadıl gibi ehehe nukremin cıtır fıdıl fıdıl fıdıl diye cagrırdı bak simdi o geldi aklıma benimde:D
murattstein :
abi jet ismini nüfüsda kabul etmezler diye dusundum bilion mustafa topalogulu oglunun adına plüto koyacaktı izin vermemişlerdi:D
he ya mükremin çıtır fadıl falan vardı ne günlerdi:D kınalı kuzu vardı birde yüzünde iz olan mükremine hasta olan:D
futile :
çocuğun oğlan olduğundan emin miyiz? biriniz de kız ismi söylememiş yaw ! :)
murattstein :
çocuk oğlan ameliyata ben girdim! :D
nurich :
o zaman unisex bi isim koyalım çocoğa...
murattstein :
ezel olsun:D:D:D
uyuz oluyorum:D
wolkaan :
ben sordum ya arabada kadını sakinleştircem diye oglanmıs oglan nur topu gibi olmak üzereydi :D