nurich :  
hahaha çok güldüm ya :) dayı mı oldun amca mı sorsaydın çocuğun babasına

wolkaan :  
süt babasıyım :p

nurich :  
hahhahah :)))) tebriklerr

piove :  
Hayırlı olsuuunnn:D

zülfikar :  
ya sen hergün gerçekten nerde olay var , çekiorsun kendine .. ve eminim bunun için özel çaba da sarfetmiyorsundur ... (:

Rebellious :  
sen bugün aldığın bonus dualarla cennetin vip kapısından rahatça geçersin artık.

zülfikar :  
haha , iyiymiş bu .. :D

wolkaan :  
@piove dalga gecme kolum hala acıyo:D
@zülfikar ben paratoner gibiyim artık hiç şaşırmıyorum aksine basıma bişi gelmeyince korkuyorum:D
@rebelious yok ya ben diyorumki hazır sevabı aldık biraz gunahla dengeliyelim :p

gıdgıdıdacı :  
hey süpermen!
bi ara boş vaktin olursa buralara da uğrayıver :P :)

wolkaan :  
ahaha tabiki canım ugramaz olurmuyum:p

murattstein :  
Çocuğun adına ne koydular acaba?:)

Aklıma kemal sunalın bekçi rolünde olduğu film geldi;
Kemal Sunal gaz kuyruğundadr ve kadının doğurmasına yardımcı olur,kadının kocası şaban abi sağolasın cocuga ismi sen koy der
Şaban abi çocugun

murattstein :  
Şaban isimler türetir;

-Tüpcan, Tüper... olmadıı... Tüpgaz, Tüperman, Hilmitüp... yok olmadıı... birden gözleri parlar:
-buldum, İsmail Hakkı olsun..


wolkaan :  
hakikaten ya insan bi ismimi sorar dimi cocuguna vermek için bak şimdi aklıma getirdin :p

murattstein :  
tabi abi ya:D
hızır volkan koysunlar adına:D

wolkaan :  
hızır neki abi jet volkan olsun oldu olcak jet fadıl gibi ehehe nukremin cıtır fıdıl fıdıl fıdıl diye cagrırdı bak simdi o geldi aklıma benimde:D

murattstein :  
abi jet ismini nüfüsda kabul etmezler diye dusundum bilion mustafa topalogulu oglunun adına plüto koyacaktı izin vermemişlerdi:D

he ya mükremin çıtır fadıl falan vardı ne günlerdi:D kınalı kuzu vardı birde yüzünde iz olan mükremine hasta olan:D

futile :  
çocuğun oğlan olduğundan emin miyiz? biriniz de kız ismi söylememiş yaw ! :)

murattstein :  
çocuk oğlan ameliyata ben girdim! :D

nurich :  
o zaman unisex bi isim koyalım çocoğa...

murattstein :  
ezel olsun:D:D:D

uyuz oluyorum:D

wolkaan :  
ben sordum ya arabada kadını sakinleştircem diye oglanmıs oglan nur topu gibi olmak üzereydi :D

bence cocugun adını cemşit koyalım :D

murattstein :  
sen ne dersen o olur abi sen kurtardın elemanı:D

>>
[hepsini okudum]