nurich :
ilyas olsun :( bende bi kız doğurayım adını asya koyayım
murattstein :
asya koyma sakın densizin biri gelir sen asya bende avrupa olayım köprü yapalım falan der:D
şu isimleri koyma sakın kızına;
'verda' haçen ver daaaa diyebilirler:D
nurich :
offffffff üstüne kusabilir miyim?
murattstein :
hayır.
nurich :
ama çok iğrençti
murattstein :
Ben muhtemel şeyleri söyledim. neyse daha fazla işgal etmeyeyim.
nurich :
bencede...
wolkaan :
noluyo ya cocugu yapanlar yapmıs tasası bize düşmüş :D
<<
1
2
[
hepsini okudum
]