nurich :  
ilyas olsun :( bende bi kız doğurayım adını asya koyayım

murattstein :  
asya koyma sakın densizin biri gelir sen asya bende avrupa olayım köprü yapalım falan der:D

şu isimleri koyma sakın kızına;
'verda' haçen ver daaaa diyebilirler:D

nurich :  
offffffff üstüne kusabilir miyim?

murattstein :  
hayır.

nurich :  
ama çok iğrençti

murattstein :  
Ben muhtemel şeyleri söyledim. neyse daha fazla işgal etmeyeyim.

nurich :  
bencede...

wolkaan :  
noluyo ya cocugu yapanlar yapmıs tasası bize düşmüş :D

<<
[hepsini okudum]